středa 25. července 2012

Kastrace

Tak Ebbík včera absolvoval kastraci. Trošku jsem se toho obávala, neboť morčátka jsou složité organismy a špatně snášejí narkózu, ale vše dopadlo dobře.



Čtyři hodiny před zákrokem jsme Ebbíkovi vzali jídlo, což velmi těžce nesl. Pískal na mě zlostně z klece, jako by se ptal co se děje. Do přepravky jsem dnes místo podestýlky dala bavlněnou utěrku, naložila Ebbíka a vyrazili jsme. Panu doktorovi se moc líbil, prohlédl jestli je zdravý, nemá žádné problémy a zvážil ho. Tak ten náš cvalda váží 1,1 kg. Potom čumáčkovi píchl injekci s narkotiky. To se Ebbíkovi nelíbilo a začal vyvádět, pištět, šít sebou. Pak jsem se s tou naší hysterkou rozloučila a nechala ho na pospas doktorským rukám :)
Za 2 hodiny nám zavolali, že už si pro něj můžeme přijít, ale já už nervózně čekala v čekárně. Pan veterinář se usmíval takže všechno dopadlo dobře, oddychla jsem si. Vrávorající Ebbík byl v jakési nádobě připomínající inkubátor. Vlivem stále působících látek tahal za sebou zadní nožky, vypadal jak žába, ale tvářil se vesele. Dostali jsme instrukce co a jak dělat, Ebbík dostal nějakou kašičku pro miminka aby se mu nenafouklo bříško a to mu moc chutnalo. Potom jsme dostali antibiotika, což už s chutí bylo horší, ale zvládli jsme to. Za 10 dní máme přijít na stehy a to už pak bude moc náš miláček za holkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat