středa 18. července 2012

Lola od Houby

Jmenuji se Lola a narodila jsem se 15.4.2011 v chovné stanici u Houby. Panička si nemohla vybrat mezi mnou a moji mladší sestřičkou Quiny. Řekla paní chovatelce ať vybere tu mazlivější a nakonec jsem přijela 11.6. já a jako bonus zdarma Quiny. Panička koulela očima a její mamka ještě víc. Ale nakonec byla ráda, bylo nám ve dvou veseleji. Nad námi v kleci bydlí nějaký hezounek Ebby a pěkně chrápe. Quiny onemocněla na srdíčko a umřela. Byla jsem z toho hodně špatná a panička o mě měla strach. Nastěhovala ke mě toho Ebbíka, byla to láska na první pohled. Zanedlouho se nám narodila 3 miminka ale Ebbík musel zase domů. Prý aby mi dal chvíli pokoj....No a teď se mnou bydlí Cassie. Je to ještě dítě, ale už je skoro větší jak já. Ze začátku mě štvala, ale teď už jsme parťačky. Jen mi pořád neřekla, kde sehnala tak príma paruku, fascinuje mě dlouhovlasé morče.



S Ebbíkem:

S mimulátky:


Žádné komentáře:

Okomentovat