středa 18. července 2012

O nás

Vítejte na webu, který je věnován naší malé čtyřnohé smečce. Na těchto stránkách se dozvíte něco málo z jejich života u nás, a také jaké radosti i starosti přináší chov těchto malých stvoření. Od mala jsem vyrůstala mezi zvířaty a nedokážu si bez nich svůj život představit. Začínala jsem u křečků, myšek, potkanů, pokračovala přes chov osmáků, králíčků, želv až jsem nakonec zakotvila u morčátek, která mě dostala svou veselou povahou. Překonávala jsem společně se všemi zvířátky různé překážky, ať to byla nepříčetná mamka se slovy další zvíře ani za milión :) nebo i nemoci a další smutné okamžiky. Napříč tomu všechno krásné co mi tato němá stvoření dávají mi dodává sílu pokračovat.
Pan morče, který ovlivnil, že jsem se zamilovala právě do jeho živočišného druhu, se jmenuje Ebby a je z chovné stanice Carnea. Upoutal mě svou náladovostí, temperamentem, mazlivostí, vděčností, chytrostí, leností a upískaností :) Samozřejmě, že jsem nechtěla, aby zůstal sám. Pořídila jsem si 2 samičky Lolu a Quiny z chovné stanice u Houby a rozhodla se, že Ebbíka čeká kastrace. Mezi tím ale Quiny těžce onemocněla a bohužel umřela. Ebbík ještě nebyl zbaven svého mužství, a tak jsem ho nastěhovala k Lole a dopřáli nám 3 potomky. Všechny prťata našla nový domov a já si dovezla z Prahy Cassie z chovné stanice Cavia Gregoria. Příští týden jde Ebbík konečně na kastraci a bude bydlet s holkama v nové morčecí vile :)

Žádné komentáře:

Okomentovat