čtvrtek 19. července 2012

Koberečková móda

Na různých fotkách a videích nejen ze zahraničí mě zaujalo, že chovají morčátka na fleecových dekách či tkaných koberečcích. Tahle móda pohltila i mě, neboť mě lákala představa ušetření času a peněz za podestýlku. Navíc Cassie je dlouhosrstá texlička a hoblinky se ji zamotávaly to kudrlinek. Shodou okolností byl v Jysku výprodej tkaných koberečků. 




Tak jsme jich pár hned přikoupili a morčátka začali učit chodit na WC. Trochu jsme se toho obávali, ale k mému překvapení všichni hned pochopili co po nich chci. Záchod očuchávali a po chvíli se vyčůrali tam kam měli. Horší to bylo s bobkama, které stále trousili různě po kleci. Tak jsem se do toho vložila já, a bobek po bobku všechno před jejich zraky házela do záchodu a u toho jim dělala přednášku. Moje celodenní úsilí se vyplatilo, neboť na druhý den už bylo bobků mimo záchod méně. Sem tam si ještě spletou záchod s pelíškem. Tento problém řeším utěrkou v pelíšku, a vždy když se vyčůrají správně do záchodku, dostanou odměnu.
Ebbík v čistém záchodku rád odpočívá.
Tip: Je lepší umístit záchod u jesliček se senem

A takhle už Ebbík bydlí:





Žádné komentáře:

Okomentovat